vrijdag 27 februari 2015

Cake Day

Stampin' Up! bestellen 2 maart.

Gisteren heb ik een kaartje en een doosje gemaakt (joehoe) maar alleen omdat het moest en wel snel. En dat was blijkbaar een goede drijfveer. Maandagavond al, komen er 6 Belgen voor een party. Ik mag dan niet naar België, maar dat houdt me niet tegen om een Belgische party te verzorgen! Ze moeten nu alleen naar mij toe komen. En dat vinden ze niet erg. 5 van de 6 hebben nog nooit geknutseld, dus ik heb voor simpel te maken projectjes gekozen. Ik laat ze nog niet zien, dan is de verrassing eraf, dus dat komt later. Vandaag een kaartje dat ik een tijd geleden maakte. Een keer aan de slag met mijn Cupcake Builder! Die is toch ook wel heel leuk.


Zo, nu klaarmaken voor de kapper. Na 2 maanden wordt het dringend tijd voor een nieuwe kleur en een knipbeurt. Ben benieuwd wat ze vandaag met mijn haren gaat uitspoken! 

Ik wens jullie een fijne dag,

Miranda Mols

8 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk doosje miranda...en ik wens je succes en veel plezier met de workshop met 6 belgische dames...
En ook succes bij de kapper voor een nieuwe look....laat maar zien hé...

groetjes Rosina

Je@net zei

Wat leuk geworden, Miranda.
Fijn weekend en succes met de workshop, maar dat komt vast wel goed!

Willeke zei

Hoi Miranda,
leuk met die cupcake ... ziet er lekker uit :-)
Succes bij de kapper en met je workshop,
groetjes van Willeke

Marjan Küppers zei

Goed idee om het eenvoudig (maar zeker erg leuk) te houden, ze gaan het vast erg leuk vinden! Fijn weekend!

Ira Huberts zei

Je hebt er weer iets heel leuks van gebakken, Miranda! En ik denk dat het juist heel erg leuk gaat worden om met mensen te freubelen die het nog nooit gedaan hebben (die zijn niet zo eigenwijs nl. ha ha ha!) Veel plezier gewenst, groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Margo zei

Superleuk Miranda !
Groetjes
Margo

Marijke zei

Door ziekte even niet zo actief geweest op blogger. Wat een 'heerlijke' kaart heb je gemaakt! Succes met de workshop, maar dat komt vast goed. En heb je weer een nieuwe look?

Groetjes,
Marijke

Gerrina zei

Ben benieuwd wat voor kleur en coupe je nu hebt! Makkelijk zo'n cupcakebuilder; ook met weinig ervaring snel veelzijdige dingen mee te maken! Groetjes, Gerrina