dinsdag 4 februari 2014

HELP Stampin' Up!'s Dutch Sentiment


Hihihi, wat kan ik toch genieten van jullie commentaar. Heerlijk hoor!

Ik heb even een blok. Ik zit op zolder en er komt werkelijk niets uit mijn handen. Al 3 dagen niet! Ik heb al opgeruimd, Pinterest afgespeurd, jullie blogs gecheckt, maar ook dat mag allemaal niet baten. Nou ja, het komt wel weer.


Natuurlijk heb ik nog genoeg achter de hand. Ook een Lay-out, alleen daar moet nog steeds een titel op. En o o o wat ben ik daar slecht in. Had ik er een bedacht midden in de nacht, werd wakker door de gedachte, schrijf ik hem niet op en vergeet ik mijn briljante titel. Kom er niet meer op ook niet. 

Dus dan maar dit kaartje. Hier ben ik wel errug verliefd op. Die achtergrond stempel uit de nieuwe catalogus, WAAAAW. Die is gaaf. 


En weten jullie nog, dat ik zei dat er in een nieuwe set weer een Nederlands sentimentje zat, dat waar ik in mezelf zoveel lol om had? Nou, hierboven zie je het hoor.  Dat sentimentje komt uit de Happy Watercolor set. Die is zo gaaf:

Happy Watercolor €28,95

Ook leuk om op deze manier nog eens aandacht te geven aan onze echte NL stempelset
Die aandacht is hard nodig. De komst van een nieuwe NL set is nu afhankelijk van jullie!

Mijn HELP de SENTIMENTEN ACTIE
actie t/m 31 maart
Bundel de SENTIMENTEN in een zelf samengesteld pakket van minimaal €60 en je krijgt maar liefst €6,00 korting op je bestelling EN een GRATIS kado uit de sale-a-bration folder

Voorbeeld pakket:

Sentimenten          €35,95
Happy Watercolor  €28,95
Subtotaal               €64,90
Korting                -€5,95
Betaal                  €58,95
Gratis! 1 kado (SAB) t.w.v. €0,00

Als dat geen een actie is, waar je meteen voor in de catalogus duikt....
BESTEL NU en help onze Sentimenten in nood!
Ik kocht er zelf al 4! 1 voor mezelf, 2 als kado en 1 om te verdelen onder mijn klanten. Kocht jij hem al?
12 februari gaat er weer een bestelling uit.

Lieve groetjes
Miranda Mols








16 opmerkingen:

Je@net zei

Van zo'n kaartje word je toch helemaal happy!
Leuk geworden, Miranda!

Marjan Küppers zei

Vervelend van je blok! komt vast wel weer goed. Gewoon beginnen en dan maar kijken. De kaart die je hier laat zien vind ik een toppertje!!

Angelique van der Linden zei

Super is deze kaart Miranda. Ik hoop dat je briljante titel vannacht weer in je hoofd komt , enne......wel even opschrijven dan hè?
Liefs Angelique

Marian zei

Prachtig hoor je kaart, enne mooie Aktie
De 20 ste heb gik een party dus kan alles even goed bekijken

Groetjes

Ingrid Reyners zei

Dit is een heel mooi kaartje Miranda! Ik vind die houtnerf stempel erg leuk!! En ook de nieuwe kleuren van de voorjaarscatalogus spreken met heel erg aan, laten dat nou net de ingredienten van je kaartje zijn! ;-)) Ik hoop dat de titel je nog te boven schiet, en dan meteen schrijven he?! Groetjes, Ingrid.

sieneke zei

Mooi kaartje en vanavond pen en papier op je nachtkastje leggen.

Aartje zei

Pssst, ik vind dit een superleuk kaartje.
Groeten, Aartje

Marlieke zei

Geweldig kaartje! Eerlijk waar!
Zonde dat er even geen inspiratie bij je zit. Maar komt echt wel weer hoor!
Enne....ja die Nederlandse sentimenten heb ik al lang! En ik gebruik hem zeer regelmatig!

Renate zei

Oej, dat is ff balen zeg. Hopelijk krijg je snel weer wat inspiratie. Aan dit kaartje zal het in ieder geval niet liggen, die is kei leuk geworden.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Hoi Miranda,
wat een superkaart! Dat achtergrond papier is helemaal top. En jij weinig inspiratie? Volgens mij is dit gewoon de stilte voor de storm! Wacht maar af!
Groetjes,
GerJanne

Caroline zei

schitterende kaart en heel vrolijk. Ik probeer nu ook de sentimenten op die manier aan te prijzen. Groetjes Caroline

Cornelie zei

Herkenbaar het blok. Hier af en toe een opleving, en zo weer helemaal niets...na ja komt wel weer. Genoeg leuks weer bij SU. Houtnerf en watercolor, heel gaaf.
Mooi kaartje heb je gemaakt!

Gerrina zei

Mooi deze kaart! Die achtergrond zo stoer en erop lekker vrouwelijk; een geslaagde combi! Groetjes, Gerrina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Ira Huberts zei

Die blok gewoon het raam uitgooien, alleen wel oppassen voor loslopend wild op straat ;-) Je kaartje ziet er super uit, die achtergrond is idd top! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart, heel erg gaaf !

Leuk ook dat je meedoet met de Challenge bij EHI ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}