zondag 8 december 2013

Stampin' Up! Christmas Decorated Window Box


Welkom! Ik heb weer een nieuwe volger. Te gek!

De volgers en bezoekers aantallen blijven de laatste maanden echter steken :-(, dus ik heb eens goed nagedacht en alles bekeken. Wat blijkt... ik maak alleen nog maar kaarten. Dat is toch ook saaahaai... Ik start vandaag alvast met een goed voornemen:  Afwisseling!  


Onze Dano is ziek. Gisteren wist hij niet of hij nou in bed wilde liggen of dat hij bij mij op zolder wilde zijn. Dus creëerde ik een win-win situatie:

Foto

Dano sliep eindelijk heerlijk rustig en ik kon lekker knutselen. 
Ziek zijn is heel vervelend voor allebei de kanten, maar dit was toch stiekem even een fijn moment. Later liet de minder leuke kant zich zien en spuugde hij de hele zolder onder, daar gaan we het maar niet over hebben.

Ook vandaag was er knutseltijd, tijdens zijn slaapje en toen maakte ik dit:


En waarom zelf een doosje maken als Stampin' Up! kant en klare Decorative Window Gift Boxes verkoopt! 

DCL: Stof=Lint Cijfers=25

Het doosje heb ik versiert met Washi Tape, Cherry Cobbler lint (van stof), een leuk Ticket uitgeponst met de Ticket pons. Als Finishing touch een gouden accentje, speciaal voor de 200ste DCL challenge! Uit de set Sketch Alfabet embosste ik het cijfer 25 met goud en knipte ik ze uit. En de 25 staat natuurlijk voor de datum van 1ste kerstdag. Het houten sterretje komt van Xenos. Ik deed er Crystal Effects op en strooide daar Gold Glitter op.


Het doosje is gevuld met Cherry Cobbler Snippers, zelf geknipt natuurlijk. Ik heb er 4 echte kaarsjes inzitten en 1 nep kaarsje (brand nooit op) waar ik dezelfde Washi tape om deed als om het doosje. De echte kaarsjes heb ik nog extra versierd. Ze waren blauw en dat matchte niet echt, vandaar. Gestempeld op wc-papier (dat had ik bij de hand voor mijn neus, want ik ben ook ellendig en grieperig) met een stempel uit Serene Silhouettes en dat met de heattool erop gezet.

Dit doosje wordt een bedankje voor mijn schoonmoeder. Dit jaar ga ik haar op een originele manier bedanken voor die heerlijke kerstmaaltijd. Konijn in zure saus (lees: hartstikke zoet) met aardappelen en erwten (de erwten zijn alleen voor mij hoor, ik lust geen bloemkool of koude sperziebonen met mayonaise, blegh)

Nou, was dat leuk?!
Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging. Wat zou jij graag eens willen zien op mijn blog? Degene wiens uitdaging me lukt en hier het best bekeken wordt, die stuur ik wat leuks!

Lieve groetjes
Miranda Mols

PS: 11 december 9:30uur een extra! bestelling. Het Clearance Rack wordt gevuld!! Stampin' Up! produkten met kortingen tot 80%. OP=OP!!



19 opmerkingen:

Anja (scrappie) zei

Wow jij bent snel en wat een gaaf kadoosje zeg. Leuk dat je meedoet bij DCl. Hopelijk is dat lieve manneke snel weer beter wel een slimme oplossing kun je hem in de gaten houden en ook knutselen.

Aartje zei

Hallo Miranda, saai is jouw blog nooit hoor! Ik ben een van die volgers die even niet zo trouw js, maar helaas ontbreekt me op dit moment even de tijd (help waarom zitten er maar 24 uur in een dag en maar 7 uren in een week, veel te weinig dus).
Dit doosje vind ik helemaal super. Prachtig gemaakt.
Groeten, Aartje
P.s. Ga probreten je bezoekersaantallen de komende tijd weer op te krikken, maar er staat nog een hele drukke week voor de deur

Aletta zei

Prachtige creatie! en beterschap met je zoontje. Groetjes Aletta

Ira Huberts zei

Ach die Dano, ondanks zijn ziekte is het toch ook stiekem wel erg gezellig om zo dicht bij elkaar te zijn hè? je hebt een supergaaf doosje gemaakt, een echt cadeautje! Beterschap met je kleine manneke! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner

Marlieke zei

Dano alweer ziek? Lijkt Femke wel! ;-)
Ook voor haar heb ik inmiddels een extra bedje in de vorm van een matrasje maar dan in de woonkamer. Je cadeauverpakking ziet er schitterend uit! Zal toch zeker wel gewaardeerd worden? Erg mooi! Thuis druk, privé druk, school druk, overal wordt verwacht dat ik op 100% functioneer! dus geen tijd meer voor mezelf helaas helaas helaas. Daardoor ook even niet zo actief op mijn eigen blog of op andere blogs. Maar jouw blog saai.....nee nooit! Ga toch gewoon weer ook doen wat je leuk vindt; lekker layouts maken. :-)

martina's kaartjes zei

ach, wat sneu als ze zo ziek zijn he ? lekker bij mama, dat is het beste medicijn =)
een hele mooie creatie heb je daar gemaakt ! leuk om te geven, leuk om te krijgen
grtjs,martina
x

Freubelparadijs zei

Hey meis van harte beterschap beiden! Wat een leuk doosje. Ik daag je uit om een leuke versiering te maken voor in de kerstboom. Ben benieuwd. Suc6!
Freubelgroetjes Petra

Gerrina zei

Jammer dat Dano weer wat weerstand op aan het doen is... Misschien dat er dan tijdens kerst e.d. niemand ziek is... Leuk wat je gemaakt hebt. Groetjes, Gerrina

netsoojmik zei

Haha, doosjes zijn zeker leuk voor de afwisseling! Leuk dat je de lichtjes zelf nog aangekleed hebt..! Veel beterschap voor Dano!

Mieke zei

Oooh veel beterschap voor Dano!
Wat een super leuk doosje!

Petra zei

leuk gemaakt! En sterkte met je zieke zoon!

GerJanne zei

Hoi Miranda,
gelukkig heb je wel een stel heel trouwe volgers! Toch?
EN de win-win situatie is ideaal. Dano voelt zich natuurlijk superveilig bij mamma als ze freubelt.
Je hebt weer leuk dingen gemaakt. Ik vind het bedankje voor je schoonmoeder super. En saai??? Hoe kun je dat nou denken...
Groetjes,
GerJanne

Erna De Roo zei

Saai zijn je creaties echt niet wat je ook maakt vind het stuk voor stuk geweldig.
Je cadeaudoosje helemaal super en leuke tip van het toiletpapier nooit aan gedacht dat dat ook kon.

Mijn uitdaging voor jou is een popup doosje voor met oud en nieuw.

En hoop dat je zoontje weer een beetje opgeknapt is altijd zo zielig als ze zo ziek zijn

groetjes erna

M@rjan zei

Arm mannetje, fijn bij mama zijn is dan heerlijk. Het spugen erna minder, ja. Hoop dat ie nu beter gaat.
Je doosje is heel mooi! Fijn dat je meedoet met DCL!

Cornelie zei

Heerlijk veilig zo bij mamma, goed idee!
Je doosje is een leukerd. Ben er ook een keer mee aan de slag gegaan en het zijn idd heel mooie doosjes!
Met het lezen van je verhaal zie ik het trouwens allemaal voor me hoe het gaat. Grappig!
Volgens mij ligt het ook aan de tijd van het jaar dat het wat stiller is. En wat zegt volgen nou helemaal. De meeste zien je nooit meer terug, of ze komen alleen maar als er wat te halen valt. Op een aantal diehards na dan.
Zolang je er zelf maar plezier in blijft houden in wat je doet!
Nou doegie!

Rosalien Zwackhalen zei

Heerlijk zo Miranda dat je zoon bij jou kan liggen. Ik vindt altijd zo zielig als kinderen ziek zijn.
Je doosje is in ieder geval super geworden. :)
Leuk dat je ook meedoet met de Challenge van de DCL. ;)

Groetjes Rosalien

Jacqueline DH zei

Wat een leuk doosje, en beterschap voor het mannetje!

groetjes
Jacqueline

Erica ♥ zei

Wat een leuke creaties heb je gemaakt,
en wat heb je het goed opgelost !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Ellen zei

Wat een prachtige kerstcreatie!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen