donderdag 27 juni 2013

Kado verpakking Transparant sheet + promotie acties juli!


Iets anders, iets dat jullie niet van mij gewend zijn. Doosjes!
En niet zomaar doosjes, nee kado verpakkingen van transparant sheet.
Ja, je komt op ideeën als je iets leuks zoekt om de juf en de meester te bedanken voor het afgelopen jaar. Onze Lana, een vroege leerling, mag met een waanzinnig rapport naar groep 5. Wat zijn wij trotse ouders! Ik zag op mijn knutselavond kans om deze 2 kado verpakkingen in elkaar te knutselen.
En wat vind ik ze leuk!!

Voor de juf


Voor de meester

Hier heb ik nog een verhoging ingebouwd. 
Misschien leuk voor een foto tutorial of een workshop??

Lieve groetjes
Miranda Mols

11 opmerkingen:

Gonny van der Ruijt zei

Wat een ontzettend goed idee om dit met de transparant sheets te maken. Gewoon met dubbelzijdige tape geplakt? ze zien er waanzinnig leuk uit. Groetjes, Gonny

Juisie zei

Wat een leuke doosjes! Goeie tip, ga ik echt onthouden. Groetjes Joyce

Gerrina zei

Ik zag ze al op FB en vind ze super mooi! Wat zien ze er netjes afgewerkt uit! Groetjes, Gerrina

Mariette J-O zei

Ja, inderdaad iets voor een tutorial!!!!! Leuk zijn ze geworden!

Nicole Eckenhaussen zei

Je doosjes zijn erg leuk geworden. Leuk idee met dat transparante vel.
Groetjes Nicole

Sientje zei

Superleuke doosjes! En gefeliciteerd met het waanzinnig goede rapport van Lana. Heerlijk als je kind het zo goed doet op school.

Ira Huberts zei

Geweldig dat Lana over is, proficiat! Die juf en meester boffen toch maar met jouw creativiteit Miranda, je hebt supermooie doosjes voor hen gemaakt! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Je@net zei

Ziet er super gaaf uit, Miranda, leuk effect geeft zo'n transparant doosje!

M@rjan zei

Ik vind het een erg leuk idee! Je doosjes zien er top uit, Miranda! Jammer dat je kids niet bij mij in de klas zitten ;)
Fijn weekend!

Miriam Cooijmans zei

Wat een leuke cadeau ideeën. Creatief gemaakt weer :) en wat een gave acties!!! Wie weet zie je me snel terug...

Kylie zei

Wonderful projects. Thanks so much for playing along at ATSM xx